dimecres, 6 de juny del 2007

Moltes gràcies altre cop

Moltes gràcies.

Ja sabeu que les festes que preparo son pq ens ho passem bé, i amb això ja n'hi ha prou i de sobres.

Però avui fent el recull de regals... he vist que això també està força bé... és una canya... no calia dur regals, pq ja us vaig avisar de que amb la vostra pressència ja n'hi havia prou, però ja que ho heu fet... moltes gràcies.

He fet una sèrie de posts al meu bloc amb els presents.

Moltes gràcies altre cop a tots i totes qui heu fet l'esforç de venir a la festa per a passar-ho bé.

Això fa que després de dir que faria les festes bianals (no sigueu marranus pensant nosequequi, que vol dir cada dos anys) foti tota la currada i la pasta per a fer-la cada aniversari. I és que com va dir el meu estimat Guillem, la festa està feta per gaudir-la, i ja mola que algú la prepari :-)

El cas és que jo ja podria dir missa i fer la festa d'una manera o un altre.... que sou vosaltres qui decidiu.

Sisplis...de cara a l'any vinent confirmeu l'assistència amb més antel·lació... i si no... també us estimaré igualment... i és que en el fons:

Us estimo molt

i Visca nosaltres i els Nostres!


Àlex

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Encara que nosaltres no hi vam poder ser, aquesta vegada, vam gaudir i col·laborar "en secret" de tots els preparatius tant de la festa, com especialment en les idees, propostes, recerca, etc... dels teus regals! Per tant, ens fa molt feliços que t'hagin agradat. Fins l'any vinent, doncs!!

Àlex at Corretgé.com ha dit...

Moltes gràcies.

Aviam si és veritat i l'any vinent podeu venir... que ja estic pensant ideies temàtiques ;-)