dimecres, 6 de juny del 2007

Moltes gràcies a tots i a totes per fer aquest dia tant especial


Almogàvex
Originally uploaded by Artuditu (R2D2)
Bé... semi recuperaet de la tremenda festassa Almogàvex inicio un post al meu pobret bloc que ha estat deixat de la ma de Deu uns quants dies.

Moltes gràcies a tots i totes per haver vingut a la festa Almogàves.... i moltes gràcies per haver fet de la festa, una de les recordades :-) Us estimo moooooolt :-)

La festa va ser tremenda, jo almenys m'ho vaig passar teta, i pel que he anat veient, la resta de col·legues també. I és que és això... si hi ha la possibilitat de passar-ho bé... el que cal és fer-ho :-)

Prepararé algun post amb més fotos i els regals que vaig rebre... que em van fer molta il·lusió :-)

Aviam... aquí podeu veure algunes fotos... qui n'hagi fet que me les faci arribar, que així les inclourem a l'album de fotos :-)